شکلات 99%

- نظرات بسته بود تا به وبلاگ‌هایی که سرمی‌زنم بگویم: اینجا هیچ تکلیفی برای رفع کردن ندارند.
(هنوز هم گزاره برقرار است.)


+درضمن... وب زیبایی خودت داری و هف جدّ و آبائت. فمیدی؟ 😒

از بدیهیات

دوشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷ ق.ظ

وقتی کسی می‌گه:  من شبیه فلان کاراکتر فلان سریال یا فیلم هستم...

یعنی اون کاراکتر اون چیزیه که اون فرد دوست داره تو نگاه بقیه... به نظر برسه!

 

#جدی_نگیر

  • ۹۸/۰۱/۱۲
  • morealess ..

نظرات  (۱۱)

آره دیگه 
پاسخ:
(:
دقیقاً :)
سال نو براتون سال پربرکتی باشه 🌺
پاسخ:
تجربه شده؟ (:

+ممنون🌸
ولی من نمیخواستم جنیس باشم ((:
پاسخ:
اصلا یاد قضیه جنیس نبودم((:

والا کی دلش میخواد جنیس به چشم بیاد ((:
پس استثنا هم داررریم 
پاسخ:
خیر استثنا نداریم. شما هرچقدر تلاش کنید جنیس به نظر نمی‌رسید✋ بخصوص با این نگاه مارچلویی ((:
میشه گفت :)
پاسخ:
(:
جالبه 
فکر نکرده بودم به این موضوع
پاسخ:
شاید چندان تو موقعیت اینکه یکی بخواد همچین تعریفی از خودش بهتون ارائه بده، قرار نگرفته باشید(:
و درواقع داره خودشو به خورد تو میده :))
پاسخ:
اینم خیلی محتمله ((:
احتمالا
خودم که شخصیت فیلم حبیب رو خیلی دوست دارم
پاسخ:
البته دوست داشتن با اینکه بگید حبیب خیلی شبیه منه فرق می‌کنه.
راست میگین :)
سلام 
آدما هیچ وقت اون جوری که دلشون میخواد ظاهر نمیشن 
منظورم را متوجه میشوی ؟ یه نگاهی به دور و اطرافت بنداز و آن چند پیر جوان که ته کوچه ها سبزی مرا و تو را پاک می کنند ، ما مرغان در اسارتیم و زندان بان افکار دیگری 
پاسخ:
البته منظور من چیز خیلی ساده‌تری بود. و تا حدی درست می‌فرمایید (:
  • آشنای بی نشان
  • موافقم
    پاسخ:
    شایدم اینطور نباشه.

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.