شکلات 99%

- نظرات بسته بود تا به وبلاگ‌هایی که سرمی‌زنم بگویم: اینجا هیچ تکلیفی برای رفع کردن ندارند.
(هنوز هم گزاره برقرار است.)


+درضمن... وب زیبایی خودت داری و هف جدّ و آبائت. فمیدی؟ 😒

و دیگر برنگشت.

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۱۶ ق.ظ

همه‌ی پیاده‌روها را قدم زده بود. ادای تمام مجسمه‌ها را درآورده بود. انگشتش را توی تمام فواره‌ها فرو کرده بود.

دیگر درشهر کاری نداشت.

یک روز، ساعت ۷ و نیم صبح

که برف‌ها تازه آب شده بود،

فردریک‌ کاپلستون قاپش را دزدید




بعدا نوشت: دوستان، هیچ‌جای این مطلب نقل قول نیست که ارجاع بدم. فروش ارز هم نداریم، لطفا سوال نفرمایید:دی

  • ۹۷/۰۱/۲۳
  • morealess ..

نظرات  (۴)

خوب حالا که قابش را دزدید با قابش چیکار کرد؟
اسم این کتاب چیه(؟) عنوان پست که نیست؟
کتاب نوشته کیه (؟) و کجاییه(؟)و مترجمش کیه(؟) و تاریخ انتشارش کی می باشد؟
پاسخ:
همون اسم آخر رو سرچ بفرمایید. اگر همچنان سوالی بود، درخدمتم(:
وب زیبایی داری :))))))))))))))))))))))
خیلی خوب بود اون قسمتش :)))))))
خیلی هم خوب 
اومدم ازت تشکر کنم بابت وقتی که گذاشتی و سوالاتت :)
پاسخ:
چه شرکت‌کننده‌ی مهربان شخیصی. ندیده بودم|:
خواهش می‌کنم قابل نداشت. ممنون از شما که جواب دادی(:

+زیبایی از خودتونه. این وصله‌ها به ما نمی‌چسبه‌ 😒
کار من عادی و طبیعیه . بقیه غیر عادی هستن عزیز
پاسخ:
تلنگری بود برای خودش!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ***** ** ***** ****** ***** ** *** *** ***** ***** ***** *** ** ******** ******************************** ***** ********************* *** *****
فوق العاااااده بوووووددددد....فوووق العاااااااااده....انگار که حسی که خیلی وقته توی دلم بود رو یهو با بهترین کلمات و روایت بیان کردم....حسسس نااااابیه...ممنووووووون....عااااالی نوشتی...
پاسخ:
تو می‌فهمی چی می‌گم... تو می‌فهمی چی می‌گم لامصب(((:

+البته در این حد هم که می‌گی تعریفی نیس دیگه. عالی، همون اصل قضیه است که من سعی کردم بریزمش بیرون.
+راستی از فیلسوف‌های مورد علاقه‌ی من دیوژنه!!

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.