شکلات 99%

- نظرات بسته بود تا به وبلاگ‌هایی که سرمی‌زنم بگویم: اینجا هیچ تکلیفی برای رفع کردن ندارند.
(هنوز هم گزاره برقرار است.)


+درضمن... وب زیبایی خودت داری و هف جدّ و آبائت. فمیدی؟ 😒

بی‌ وجودی

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۴۳ ب.ظ

یا هر بار از کنار نرده‌های سبز دانشگاه اصفهان رد بشویم، باید تاکید کند: نگاه کن... کهنه فتنه از این جا شروع شده؛ از دانشکده‌ی علوم انسانی متشکر باش بابت تولدت!

بعد من فکر کنم: مثلا چه می‌شد اگر ۲۹ سال پیش از این‌ها خراب شده بود؟

و‌ امروز در عدم خودم  نوشِ نبودن می‌کردم

و نمی‌رفتم پای تخته‌ی یکی از کلاس‌های خالی‌اش منطق را به تمسخر بگیرم که: هیچ الفی ب نیست، پس هر ب‌ غلط می‌کند الف باشد و

فلان.

و درضمن، یک جسم می‌تواند همزمان در هفتصد مکان مختلف باشد.


که به این آخری، سخت معتقدم!

  • ۹۸/۰۲/۱۸
  • morealess ..

نظرات  (۳)

اون‌تابلو های آیه و نصایح هم هنوز هست روش ؟
پاسخ:
حتما هست. توجه نکردم متاسفانه. مسیرم اونوری نیست زیاد.
  • دچارِ فیش‌نگار
  • تولدت مبارک
    پاسخ:
    ممنون [:
    همزمان در هفتصد مکان مختلف؟
    پاسخ:
    حتی بیشتر.

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.