شکلات 99%

- نظرات بسته بود تا به وبلاگ‌هایی که سرمی‌زنم بگویم: اینجا هیچ تکلیفی برای رفع کردن ندارند.
(هنوز هم گزاره برقرار است.)


+درضمن... وب زیبایی خودت داری و هف جدّ و آبائت. فمیدی؟ 😒

12 شهریور

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۲۷ ب.ظ

روزی که یه شهر دیگه، عروسی دوستت دعوتی،

اینجا از آموزشگاه بهت زنگ زدن که مصاحبه قبول شدی پاشو بیا سر کلاس،

و یه شهر دیگه‌ی سومی هم ارشد قبول می‌شی |:



به دوستم گفتم بعد از ظهر کلاس دارم نمی‌رسم بیام، به مدیر آموزشگاه هم گفتم ارشد قبول شدم نمی‌تونم بیام... و باخیال راحت نشستم انیمیشن Wall_E رو نگاه کردم |:


+قشنگ بود و جالب، و خیلی جالب.

  • ۹۷/۰۶/۱۳
  • morealess ..

نظرات  (۱۰)

  • مصطفا موسوی
  • حالا نمیدونم چه جور آموزشگاهی بوده لی موقعیت کاری جدی رو به خاطر درس ول نکن!
    انیمیشنه رو منم دوست داشتم :)
    پاسخ:
    آموزشگاه زبان بود خیلیم موقعیتش خوبه ولی دانشگاهه بهتره |:
    البته کاملا متوجهم منظور شما رو.
    (: حتی گریه‌دار هم بود ((:
  • مصطفا موسوی
  • آره چون  من خودم ارشدو خواجه نصیر قبول شدمو یه موقعیت کاری خوبو به خاطرش بیخیال شدم و بعدش پشیمون شدم
    پاسخ:
    چه بد /:
    هنوزم به‌خاطرش پشیمونید؟
  • مصطفا موسوی
  • خب نمیدونم چی بگم. اون موقعیت کاری مربوط به یه کار آزاد بود. من نزدیک به سه سال معطل ارشد شدم. الان باز اومدم سر یه کار آزاد دیگه! اون سه سالو تقریبا از دست دادم. هرچند بی فایده هم نبود اما سه سال توی کار آزاد خیلی مفید تر بود تا توی دانشگاه!
    پاسخ:
    نمی‌دونم. ولی حس می‌کنم اونجا که برم موقعیت‌های مختلفی ممکنه برام پیش بیاد چون به‌هرحال ظرفیت‌های خوبی داره.
    با نمک :)
    پاسخ:
    مسخره می‌فرمایید؟ |:
  • مصطفا موسوی
  • البته ارشده، اگه مسافت اجازه میده جفتشو با هم پیش ببر حتی اگه همه در آمدت صرف هزینه راه بشه.
    البته نمیشه کلی نظر داد شرایط هر کسی خاص خودشه!
    پاسخ:
    عرض خواهم کرد خدمتتون.
    هوم :)
    پاسخ:
    الان گزارش هرزنامه می‌دم |:
    برو به ثبت نام ت برس
    پاسخ:
    گزارش هرزنامه مهم‌تره 😁
    مدیریت بحران به این میگن :)
    پاسخ:
    آره واقعا، اگه چارتا مثل من تو دولت بودن، الان ما آمریکا رو‌ تحریم کرده بودیم، والاع 😒 (:
  • حالا بعدا
  • توی شهری که ارشد قبول شدی برو شعبه ی سفیر مصاحبه بده و مطمینم قبول می شی و هم به درست میرسی و هم کار...عروسیش هم مبارکه...
    وال ای...تو خوابگاه دیدمش...ای جااان...هنوزم جزو خاطراتمونه با هم اتاقیا...همه اشک تو چشم...وال ای...
    پاسخ:
    من خیلی هنر کنم درسای خودمو بخونم. نمی‌خواد ببه بچه‌های مردم زبون بلاد کفرو یاد بدم ((:
    یعنی یه وضعیه اینجا اگه بدونی، دیده شده شریفی‌ها رو هم قبول نداشتن /:
    +هم‌اتاقیای من همیشه تو فیلم خیلی چیپ‌پسند بودن،  همیشه تنهایی نگاه کردم.
    تقریبا می دونم... دوستم اونجا بود سالها پیش...اون موقعها اونجا خودش به قول شریفی ها یکی از سکوهای پرتاب بود...خیلی از اساتیدشون وزنه بودن تو کشور و یونی های اونور آب...
    اینم هست البته..بشین سر مَخشِت بچه جان..
    پاسخ:
    می‌بینی |:

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.