شکلات 99%

- نظرات بسته بود تا به وبلاگ‌هایی که سرمی‌زنم بگویم: اینجا هیچ تکلیفی برای رفع کردن ندارند.
(هنوز هم گزاره برقرار است.)


+درضمن... وب زیبایی خودت داری و هف جدّ و آبائت. فمیدی؟ 😒

رومنس!

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰ ق.ظ

نمایشگاه کتاب که می‌رم یه حس ازدواجی بهم دست می‌ده؛

"همسرم... کتاب‌هایم را حمل کن" 😌




+واسه من که افراد کمی رو دنبال می‌کنم، واقعا این حجم از ستاره‌ی روشن تو سه روز بی‌سابقه بود: 14 تا.

واقعا به وجد اومدم (=

  • ۹۷/۰۲/۱۶
  • morealess ..

نظرات  (۸)

من خودم کم پست شدم مدتیه
پاسخ:
حس میخواد. خودش باید بیاد. البته من همون کم‌های شما رو کامل می‌خونم.
به نظر میرسه شما بیشتر به یا باربر نیاز دارید!!
پاسخ:
به شرطی که بی‌جیره و‌ مواجب باشه! ((:
من هر کتابی قراره بخرم رو انتخاب می‌کنم تو یه ساعت اول و تو یه ربع آخر می‌خرم همه‌شو که زیاد خسته نشم و با خودم این ور اون ور نکشم
پاسخ:
منم تقریبا همین کارو‌می‌کنم. ولی خب وقتی انتشاراتشون از هم دور باشه و امانات از هردوشون دورتر! مجبورم با خودم بکشونمشون.
همسرای الان دیگه خودشونم نمیتونن حمل کنن :))
پاسخ:
ای بابا خورد تو ذوقم...
خوب شد حالا همین یه ذره حسمونم پروندید؟ ((:
خدای من حس ازدواج داره به کجاها میره :دی
پاسخ:
والا بخدا...‌ کِی قدیما انقد همه چی گرون بود؟ :دی
خب ازدواج کتید
پاسخ:
حسش پرید دیگه
  • نیوشا یعقوبی
  • من این حس رو موقع باز کردن در شیشه سس و رب و امثالهم داشتم تا یه ترفند یاد گرفتم دیگه حس ازدواج بهم دست نداد :)) 
    پاسخ:
    ((:
    منم باید دفه  بعد با خودم از این چیز چرخدارا ببرم دیگه بهم دست نده
    همسرش کجایی؟ بیا کتابارو حمل کنD:
    پاسخ:
    با این عشق عمیقی  که  بهش ورزیدم، اگر تا حالا هم قصد اومدن داشت، دیگه منصرف شد ((:

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.