شکلات 99%

- نظرات بسته بود تا به وبلاگ‌هایی که سرمی‌زنم بگویم: اینجا هیچ تکلیفی برای رفع کردن ندارند.
(هنوز هم گزاره برقرار است.)


+درضمن... وب زیبایی خودت داری و هف جدّ و آبائت. فمیدی؟ 😒

دیره، ولی تازه است!

جمعه, ۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۳۴ ق.ظ

اینجوره که سال ۹۶ هرچقدر ۵ماه اولش برام محشر و باحال بود، ۷ ماه بعدش تماما به حال گیری‌ گذشت . همش با خودم فکر می‌کردم؛ دنیا بالاخره زهرشو ‌ریخت و کردم اون چیزی که نمیخواستم باشم.

و‌هرچقدر سعی کردم از اون حالت خارج بشم و دل به فردا و هفته‌ی بعد و سیزدهم و ماه بعد ببندم، نشد که بشه.

اگر این کارو‌نکردید، حتما بکنید؛ برنامه‌ی سال ۹۷ رو‌بنویسید. کارهایی کنید که تاحالا نکردید. ( میدونم چیز بدیهی و  واضحی‌ایه، من با خودمم شما به دل نگیر)

اتفاق دیگه‌ای که یه فارق‌التحصیل کارشناسی بخصوص در دید و بازدید روزهای ملکوتی عید باهاش روبه‌روئه، اینه که پَک جاهلان دور و برش، به‌عنوان یه موجود منتظر بهش نگاه میکنن! که: خب.... آرداشو ریخته، الکشم آویخته، کرم دانشگاه رفتنشم نشسته، و الان جزء تنها جایی که محسوب میشه، همانا جامعه‌ی دم‌بخت‌ها است.

وقتتون رو واسه اثبات اینکه چقدر از تجرد خودتون راضی و خوش‌حال هستید، تلف نکنید. بذارید اموراتشون بگذره. فرض بگیرید که مثلا اونا به یه چشم‌اندازهایی رسیدن که حتی شماهم شاید یک روز برسید. 

ولی بالاغیرتا تا به یه درجه‌ای از عقل و عمل نرسیدید، نه کسی رو بدبخت کنید و نه بذارید کسی شما رو بدبخت کنه.

در راستای حرفای بالا، مثلا یکی از اهداف ۹۷ من اینه که با هیچ‌کس حتی بحث نکنم.( چه برسه به اینکه وقتمو ‌واسه توجیه کردن کسی تلف کنم. خوشبختانه از این مرحله مدت‌هاست گذر کردم)

در نتیجه جمله‌ی سال ۹۷ بدون حرف زیادی، و با روحی در آرامش، میشه؛ حق با شماست[لبخندی مبتنی بر اینکه دلت بسوزه من یه‌جوریم اصن انگار لباس‌راحتیامو پوشیدم]

  • ۹۷/۰۱/۰۳
  • morealess ..

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.